Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Wszystko na chrzest
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
  Katalog » Koszty i metody wysyłki
Moje konto    
Kategorie
Recenzje
Poradniki

Koszty i metody wysyłki

KOSZTY I METODY WYSYŁKI

W naszym sklepie isnieją następujące formy wysyłki towaru:

  • Przesyłka kurierska - wybierz tę formę wysyłki jeżeli dokonasz płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Przesyłka powinna dotrzeć do nadawcy następnego dnia po nadaniu.

    Opłata za przesyłkę 18,00zł
    - doliczana automatycznie do zamówienia.
     
  • Przesyłka kurierska za pobraniem - wybierz tę formę wysyłki jeżeli chcesz dokonać płatności przy odbiorze przesyłki u kuriera. Przesyłka powinna dotrzeć do nadawcy następnego dnia po nadaniu.

    Opłata za przesyłkę 22,00zł
    - doliczana automatycznie do zamówienia.

Uwaga: Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Po nadaniu przez nas paczki otrzymasz e-mail z informacją o wysłaniu przesyłki, numerem listu przewozowego oraz adresem strony internetowej, na której możesz śledzić jej status. Adres strony internetowej: www.dhl.com.pl

Ze względu na długie terminy dostarczania
przesyłek krajowych nie wysyłamy ich pocztą (w kraju).

W
YSYŁKA ZA GRANICĘ


W naszym sklepie istnieje możliwość wysyłki zamówienia do krajów Europejskich za pośrednictwem Poczty Polskiej:

  • Poczta Polska, przesyłka pocztowa - płatności za zamówienie musi być wykonane przed wysłaniem paczki za pomocą płatności elektronicznych (w tym karty kredytowe) lub przelewu bankowego. Przesyłka powinna dotrzeć do nadawcy w ciągu kilku dni.

    Opłata za przesyłkę 85,00zł
    - doliczana automatycznie do zamówienia.

Uwaga: Sporadycznie zdarza się, że Poczta Polska dostarcza przesyłkę znacznie dłużej, lub wręcz ją zagubi. Jeżeli w ciągu 14 dni od daty wysłania (informujemy o tym mailem), przesyłka nie dotrze pod wskazany adres, prosimy o kontakt. W takim przypadku dokładamy wszelkich starań aby wyjaśnić nieprawidłowości i składamy ewentualne reklamacje. Niestety jest to proces czasochłonny, wynikający z regulaminów Poczty Polskiej. Do powstałej sytuacji podchodzimy indywidualnie ponieważ najważniejsze dla nas jest zadowolenie klienta.


Powrót